Ze všech stran slyším jak je výhodné mít konto u mBank. Rozhodl jsem se to také zkusit a zatím nemohu říci ani slovo chvály.
První problém nastal při vyplňování formuláře. Na internetu se pohybuji bratru 13 let, nějaký ten formulář jsem již vyplnil, používám již ani nevím kolik let internetovéí bankovnictví konkurenční banky. U mBank jsme narazil. Po vepsání všech údajů, opsání čísla OP, RČ, zaklikání všech voleb jsem formulář odeslal a vyskočila na mě hláška Přihlaste se znovu. Kam se mám přihlásit když teprve žádám o účet. Jiná volba než kliknout na přihlášení nebyla tak jsem to udělal a byl jsem zase na začátku. Bezva. Co dál, moje údaje v bance mají nebo ne? Žádat znovu nebo ne? No nic našel jsem si kontakt a dotázal se, zda se údaje odeslaly či zda mám vyplňovat znovu. Celý den žádná odpověď. To je podezřelé, moje banka obvykle odpoví během několika minut či hodin. Vyplnil jsem tedy stejný dotaz do jejich formuláře a čekal. Odpovědi jsem se dočkal po více jak jednom dni, přesně 27 hodin jim to trvalo. Prý jsem vyplňoval příliš pomalu a musím znovu. Nu co, začal jsem znovu. Na druhý pokus vše proběhlo.
Sranda teprve přišla. Po první odpovědi
Dobrý den pane ......,
je nám líto, ale ohledně Vašeho jména ani e-mail. adresy žádná žádost evidována není. Zřejmě jste žádost nedokončil, nebo stránce vypršela platnost. Je prosím potřeba vyplnit žádost znovu.
V případě jakýchkoliv otázek nebo nejasností prosíme o kontakt.
S pozdravem a přáním pěkného dne
mi o další dva dny později přišla odpověď tohoto znění
Dobrý den,
v tomto případě Vás požádám o kontaktování naší mLinky (844 777 000), čímž získáme přístupy k Vašim údajům a můžeme tuto žádost identifikovat a dohledat. Omlouváme se za případné komplikace.
V případě jakýchkoliv otázek nebo nejasností prosíme o kontakt.
Zajímavé, první odpověď byla jasná že neumím vyplnit formulář, druhá již tak jasná nebyla. Nu co na základěš první jsem měl data znovu vyplněná a dokonce mi i přišlo potvrzení o přijetí žádosti.
Nebyl to ovšem konec, přišla další odpověď na můj dotaz zda první žádost byla či nebyla přijata
Dobrý den,
velice se omlouváme za tuto komplikaci, na jejímž odstranění intenzivně pracujeme. Problém je možné obejít tak, že se nejprve udělá převod v rámci mBank na mKONTO a pak provedete platbu na cílový účet z mKONTA. Věřím, že tato situace nenaruší naši vzájemnou spolupráci a s našimi produkty i službami budete i nadále spokojen.
V případě jakýchkoliv otázek nebo nejasností prosíme o kontakt.
Nechápal jsem jaký převod, jaký cílový účet, šlo mi o to zda se odeslal formulář.
No nic, potvrzení že mou druhou žádost mají mám, čekám na kurýra kdy doručí smlouvu. Byl čtvrtek. Pátek nic, o víkendu jsem ani telefon nečekal, ozval se v ponděli že se zastaví kolem 16:30 (hurá) ovšem až za týden (no co nadělám).
Za týden se ozval pár hodin před schůzkou, zda může přijet o chvíli dřív. Proč ne, alespoŇ se to hne když na něj čekám již jedenáct dnů a konto celkem potřebuji s ohledem na blížící se dovolené.
Příjemný chlapík, stručně zopakoval co jsem se dočetl na jejcih webu, jen termín vydání karty bez které prakticky to konto nemá smysl, ani nevím jak se jina kdostat k penězům naznačil něco kolem 15 dnů od aktivace a že večer pošle e-mail že jsem smlouvu podepsal a mohu se přihlásit. Přišle e-mail, během 5 minut jsem zadal všechna hesla, přišlo potvrzení. Paráda. Druhý den klušu na poštu vložit nějaký prvotní vklad aby konto bylo jistě aktivní. To bylo úterý.
Peníze se na kontě objevily v pátek, no dobrá mBanka za to možná nemůže, třeba zdržovala pošta.
Čekám na kartu, na webu mají uvedeno že ji dostanu ne za 15 dnů, ale tak do týdne.
Platební karta vám bude doručena standardní poštou na vaší kontaktní adresu cca. za týden po aktivaci účtu (pokud byla k účtu objednána).
Bohužel pro mBank musím konstatovat, že na kartu dnes čekám již 19. den od aktivace konta a stále nic.
Jen se mohu pochválit, že jsem snad neudělal takovou hloupost jako vložit tam celou hotovost a přesměrovat zasílání plateb. Neměli bychom ani na rohlík. Peníze by byly na účtu a my doma o hladu.
Takové jsou moje zkušenosti s mBank, žádost jsem odeslal 18.6., konto aktivoval 29.6. a dnes 17.7. stále nemohu používat svůj účet. Leží tam jen smutně ten počáteční vklad a já vyhlížím pošťačku.
Doplněno 20.7.2009
Tak dnes, dnes přišla karta účet mohu tedy začít používat. Více jak měsíc od žádosti, 22 dnů od aktivace účtu. Nic moc.
RE: mBank - super banka | marczus | 22. 07. 2009 - 23:18 |
RE: mBank - super banka | mn | 21. 10. 2009 - 21:27 |
![]() |
alf | 21. 10. 2009 - 21:43 |
RE: mBank - super banka | luboš | 21. 10. 2009 - 21:42 |
![]() |
alf | 21. 10. 2009 - 21:49 |
RE: mBank - super banka | jl | 22. 10. 2009 - 13:13 |
RE: mBank - super banka | jana* | 13. 11. 2012 - 09:14 |